Zapraszamy do współpracy księgarnie.

Jeżeli Twoja księgarnia jeszcze z nami nie współpracuje, to zachęcamy do kontaktu.

Techniki sprzedaży osobistej

Techniki sprzedaży osobistej

Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa
z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi
kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu
jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych
kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą
promocji stale rośnie, o czym świadczą ciągle powiększające
się działy handlowe przedsiębiorstw. Firmy potrzebują bowiem
pracowników, którzy pomogą im zwiększać dochody. Z tego powodu
zawód sprzedawcy (handlowca, akwizytora, przedstawiciela czy reprezentanta handlowego)
stał się jednym z najpopularniejszych i najbardziej poszukiwanych współcześnie
zawodów i jak podają analitycy, tendencja ta będzie utrzymywać
się w przyszłości. W większości książek dotyczących
marketingu w dalszym ciągu trudno znaleźć informacje dotyczące
technik sprzedaży osobistej. Rynek księgarski dysponuje jednak różnorodnością
publikacji dotyczących obsługi klienta i sprzedaży. Najczęściej
jest to przetłumaczona na język polski zagraniczna literatura typu poradnikowego.
Intencją tej książki jest połączenie dorobku różnych
dziedzin, a tym samym szerokie spojrzenie na wykorzystywanie w praktyce technik
sprzedaży osobistej. Książka jest adresowana do szerokiego grona
odbiorców: studentów na kierunkach marketingu, zarządzania, handlu, osób
odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą osobistą w przedsiębiorstwach,
różnego typu sprzedawców oraz trenerów zajmujących się szkoleniami
z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta...

Jeżeli chcesz kupić Techniki sprzedaży osobistej w ilościach detalicznych zapraszamy do naszego sklepu internetowego edugaleria.pl.

Możesz tam przejść klikając na poniższy link:


https://edugaleria.pl/oferta/techniki-sprzedazy-osobistej-isbn-9788375561463/128916